Sunday, January 27, 2013

Fiti perle, nu gablonturi


"Frica este ca si gelozia. Frica cred ca vine din faptul ca nu ne iubim si respectam suficient, incat sa ne dezbaram de oamenii care nu ne corespund noua. Eu consider ca, intotdeauna, atunci cand suntem intr-o relatie bazata pe frica, pe compromis, ar trebui sa avem acest slogan: „Sunt o perla, el e un bosiman. Ii trebuie gablont. Eu nu sunt glabont, eu sunt o perla veritabila si merit sa fiu pretuita ca atare.

Si ce siguranta iti poate da, ce valoare poate avea o relatie in care, intr-un fel sau altul, tu cumperi fidelitatea sau ramanerea partenerului? Cumperi! Tu vii cu pretul, platesti pret pentru asta. Cand ar trebui sa fie sigura si certa relatia, fara niciun pret. Eu cred ca atunci nu faci nimic altceva decat sa te pacalesti. Dupa parerea mea te pacalesti.  

Mamele de baieti si mamele de fete sunt popoare diferite. Sunt cu totul diferite. Mama de baiat nu suporta ca pe terenul ei sa vina alta femeie. Chit ca nu se culca cu baiatul ei. Pe cand mama de fata nu stie cum s-o expedieze, cu dorinta sa vina si ea pe langa ea, eventual, dar oricum s-o expedieze. Femeile pleaca de acasa. Exista „Ia-ti, mireasa, ziua buna“. De ce nu s-a spus niciodata „Ia-ti, mire, ziua buna“? Pentru ca el nu pleaca niciodata de acolo, pe cand ea pleaca. Femeile, ideologic vorbind, se duc sa-si faca cuib in alta parte. Barbatul, nu. De altfel am vazut statisticile. Divorturile sunt date de femei, dar induse de barbat. Femeile nu mai suporta, dau divort, dar nu pentru ca ea vrea sa-si ia lumea in cap. Iar cele care sunt date de barbati sunt in 67% dintre cazuri influentate de mamele lor".

No comments: